måndag 21 november 2011

Boende sökes

Närmare bestämt 18 olika boenden har jag sökt idag, mellan klockan 15 och 17, och hittills har jag fått fyra svar. Så på onsdag eftermiddag ska jag några gator bort, på fredag morgon till Schweiz och i nästa vecka till Schweiz igen.

Håller tummarna för att jag får ett boende!

Tips på bra internetsidor:
vierwaen.de
wg-gesucht.de

Där hittar man det mesta i boendeväg.

Just det, angående ishockeyn så var laget ganska bra. Typ T/M Tornados-nivå. Tyvärr kostar det 900 CHF (cirka 7000 kronor) att spela med dem en säsong. Jag tror jag håller mej till hockeybockey i Kreuzlingen varje fredag..

1 kommentar:

  1. Ellinor jag hoppas att du får boende några gator bort, för jag tycker att du bor bra där du bor nu. Du är så duktig som har tagit tag i det nu också.

    SvaraRadera