lördag 8 oktober 2011

Ausgehen mit den Auslandern

Eftersom Josef har mitt id-kort, och jag inte ville riskera att forlora mitt pass, kunde jag inte komma in pa studentfesten som nu pagar i Industriegebiet. Darfor ar jag nu hos Emliy, som ar fran Nya Zeeland, och dricker vatten innan jag gar hem.

Men, min dag har varit toppen, jag har traffat mycket folk och aven lart kanna nagra tyskar. Imorgon ska vi ga en rundvandring i staden med alla utbytesstudenter.

Bilder fran staden utlovas imorgon!!!

2 kommentarer:

  1. Varför har du gett Josef ditt ID-kort... Det är knappast så att han kan ha någon nytta av det direkt, då ni varken är lika eller har olika åldrar.

    SvaraRadera
  2. Svaret på frågan är faktiskt ganska enkelt :)
    Han hämtade ut ett paket på posten åt mej samma dag som vi åkte utomlands. Det var mer effektivt om jag packade och han hämtade paketet. Sedan kom vi ihåg att jag skulle ha paketet med mej (som innehöll min kamera) men inte att jag skulle ha tillbaka mitt körkort.

    SvaraRadera