söndag 15 april 2012

Sjukelisjuksjuk

Tisdag till torsdag drabbades jag av huvudvärksattacker och kunde inte plugga. Sedan i fredags har jag varit förkyld istället, och idag kan jag knappt prata.

Detta betyder att ingen statistik alls har blivit gjord.. Och att det ser helt kört ut inför lördagens tenta.

Förhoppningsvis är detta den värsta förkylningsdagen, så jag kan plugga imorgon och framåt, men fem dagar för en så svår kurs känns helt omöjligt. Och det betyder "bye bye" till 6hp. Dessutom vet jag ju inte om mitt finanspolitikarbete får godkänt. Usch, usch.

Men, det inlämnade arbetet kan jag jag inte påverka. Och tentan får jag helt enkelt skriva och hoppas på ett mirakel. Jag har ju en hel termin till på mej att plocka poäng.

Kramar till alla därute (oavsett om ni är sjuka eller friska, men extra mycket om ni är sjuka)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar