fredag 20 januari 2012

Fasnät

Och nu: Fasnät


4 kommentarer:

  1. Hej Ellie du är söt i din Koala dräkt.
    Fasnät-är det dialekt från Konstanz för Fasnacht? Ditt kort till Fredrik har kommit. Han är inte hemma just nu. Han hinner inte det är såååå mycket med nollningen i Örebro, kul tycker pappa och jag.

    kramar
    mamma

    SvaraRadera
  2. Hehe.
    Fredrik: "Oj, ellie såg inte riktigt ut som sig själv på bilden."
    Malin: "Nej, hon såg väldigt söt ut"

    Malin hävdar att hon faktiskt sa ett men i meningen som jag missade, men min version var ju såååå mycket roligare.

    Men söt var du min utseendefixerade syster

    SvaraRadera
  3. ... Mamma! Du får ju inte avslöja att jag fått ett kort!

    SvaraRadera
  4. Tack för komplimangen! (Så tolkar jag det!) Jag hade mycket smink och kallade mej själv för "Panda-Koala". Nästa dag var jag bara lite sminkad och då var jag mycket sötare, enligt mej själv.
    Hoppas ni har det toppen i Örebro!

    SvaraRadera