torsdag 15 december 2011

No Vorlesung today

Jag kände det på mej. Idag skulle det nog inte bli någon föreläsning. Varför? Vi hade inte fått något mejl, inget meddelande på vår Ilias-portal och inte heller hade föreläsaren sagt något om det på förra föreläsningen. Men vi har två extrainsatta föreläsningar, en denna vecka och en nästa vecka. Då är det liksom logiskt att två ordniarie föreläsningar faller bort. Jag dubbelkollade även schemat på nätet och där stod det att det skulle vara föreläsning idag.

Kl 18.05 kom jag in i salen. Kl. 18.09 tog jag detta foto. Då var kanske 7 pers där, i en sal som rymmer uppskattningsvis 500.



Det var bara till att ge sej hem igen. Senast föreläsningen blev inställd pluggade jag i biblioteket, men nu hade jag inte så mycket grejer med mej. Därför är det nu tvättdags. Och senare ikväll är det utgångsdags! Yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar