måndag 2 juli 2012

Minnen att ta med hem

Jag har hela tiden varit på jakt efter saker som jag kan ta med mej hem till Sverige. I höstas köpte jag en tavla med ett tryck av Konstanz stad som den såg ut (ritades av) på 1600-talet.

Idag införskaffade jag en Campus Konstanz-luvtröja och jag är mycket nöjd!

Här är också bildbevis (och jag fattar verkligen inte hur alla svenska tjejer i åldrarna 14 - 20 år klarar av att ta skitsnygga bilder på sej själva på egen hand - hur går det till?? Har alla gått någon "fota-dej-så-du-ser-skitsnygg-ut-kurs (med-endast-din-mobil-kamera-och-ena-arm-som-hjälpmedel) som jag totalt har missat?? Ni får iallafall nöja er med nedanvarande bilder..)

 Att ta kort på genom att använda en vågig spegel gick sådär, då fick jag ta till fota-mot-dej-tekniken.

 På ungefär försök nummer 20 lyckades jag med någorlunda skärpa och att få mej, tröjan och tavlan på samma bild. Yeehoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar