måndag 4 november 2013

The Dark Knight (eh.. Ellie!) Rises!

Jag ska fatta mej kort.

Jag har varit borta från bloggen länge. Riktigt länge. Antagligen har jag inga läsare kvar, men det skiter jag i. Mycket händer i mitt liv (aka Facebook) just nu och det mesta gör mej förbannad. Det som saknas är en ventilationskanal, för ventilationskanalen bor långt bort (i Stockholm) och, för att vara helt ärlig, han är inte alltid världens mest logiskt tänkande eller kognitivt begåvade ventilationskanal.

Därför får denna kära blogg bli min åhörare. Risken finns för att jag inte får någon feedback och inte kan föra diskussioner som får mej att utvecklas. Detta kommer jag dock endast tolka som en signal på att mitt resonemang var felfritt från början - för den som tiger, den samtycker (så om du anser att Josef ändå besitter en viss kognitiv begåvning: Speak now, or forever hold your peace).

PS. ja, jag bor inte i Konstanz längre, men jag kan ju återvända! Blognamnet kvarstår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar